V měsíci dubnu 2015 se minipodnik MLSOUNI ze ZŠ v Bojkovicích, který působí v rámci projektu OPVK „Nové přístupy k realizaci praktického vyučování ve Zlínském kraji“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/54.0019, zaměřil kromě jiného i na marketingovou činnost. Žáci pod vedením učitelů vytvořili krásný Velikonoční almanach, který připomíná tradiční zvyky i jídla z období Velikonoc, tak jak si je pamatují rodiče, ale hlavně prarodiče žáků. Kromě zjištěných skutečností se žáci naučili upravovat vlastní fotografie a seznámili se i s grafickými zákonitostmi tištěných souborů.
Důležitá byla i stránka ekonomická, která pomohla členům minipodniku zorientovat se v nákladech na vytvoření podobných tiskovin. Především je překvapilo, co všechno by museli do ceny almananchu započítat, aby se jim vyplatilo podobné akce uskutečňovat.
Velikonoční almanach
Příspěvek byl publikován 4.5. 2015